termoizolare ep. 6 – dl. Dan dă din mână

După o zi de research pe internet și după încă o zi de teren pe la instituțiile statului, am aflat numai lucruri îmbucurătoare: lucrarea de termoizolare este ilegală, efectuată la negru (doar contractul nu are valoare), neterminată, calitativ jenantă și cu garanție doar pe hârtie (igienică). În plus a costat o gramadă de bani, fraierii de la 2 camere suportând și o parte din costurile celor de la 3 camere. URAAA! Și pentru că șoimul patriei, dna. Mia lipsea la apel, l-am luat la întrebări pe dl. Dan, fost președinte (cică) al scării, care se dădea important prin discuții pe scară. Bună ziua, aș vrea să știu dacă pentru lucrare există autorizație de construcție? Nu, că nu trebuie. Hm, știți, tocmai vin de la Primărie și trebuie. Nu, că vecinii din blocul de lângă și-au făcut și ei termoizolare și nu trebuie. Dar, totuși, tocmai vă explic că trebuie, în caz contrar există riscul de a plăti amendă. Aa, păi dră, dacă tot mergi pe la Primărie, ia ajută-ne tu să rezolvăm următoarea. Ce anume? Păi, turnul de evacuare de la CET a rămas nevopsit. (hm, blocul nostru e nevopsit pe scară, pereții încă nu-s vospiți cum trebuie și ție îți arde de cai verzi pe pereți?) Păi sunați la Tetkron. Ce Tetkron? Firma care e în locul CET acum. Aaa, am sunat acolo, mi-au dat pe cineva la telefon și mi-au spus că trebuie să depun cerere. Păi da, faceți o solicitare în scris și o duceți la sediul lor. Aaa, nu, nu fac nicio cerere în scris, că știu eu, că o să ne pună la plată. Nu, eu doar le zic 😀 Dar dacă tot mergi la Primărie, zi-le tu să vină să rezolve (aha, sigur). Dar, știți, eu am venit să vorbim de altă problemă, autorizația de construcție. Și factura pentru lucrare. Aaa, nu avem factură, dar am vorbit eu cu Horațiu (făr de frică) și până sâmbătă sigur vine. Că dacă nu, la tribunal cu el. (Sâmbătă, sâmbătă, dar în care an? :D) Păi știți, dacă am avea toate actele în regulă, primim reducere la impozit. Aaa, nu mă interesează, încheie dl. Dan dând din mână a nepăsare, în stilul caracteristic. No comment. (va continua)

Leave a Reply

