termoizolare ep. 7 – pe cine protejează Protecția Consumatorilor?

Vă aduceți aminte când am depus reclamația la OPC Brașov? În primă fază am aflat că domnul care se ocupă este în concediu. În faza numărul 2 am aflat că azi nu este la birou, încercați mâine. În faza numărul 3 am dat de dl. respectiv. Habar nu avea de reclamație. Răspunsul repezit a fost că lăsați că dăm noi de firmă și mai povestim. Pentru că am fost insistentă, dl. Mohaci de la OPC Brașov (e fostul director? că eu n-am habar dacă google nu minte, da, el este) a dat de Horațiu făr de frică și m-a sunat dimineața să se lămurească despre reclamație. Că domnul patron a declarat că el a eliberat factură și chitanță și le-a dat șefei de scară (abureală – ca să nu vă mai zic că facturile și chitanțele se eliberează individual, cf. contractelor, nu pe scară), iar în rest, a terminat lucrarea. La vreo oră dl. Mohaci a venit la blocul cel verde broască și neliniștit, însoțit de o colegă și s-a lămurit cum e cu partea neterminată… cu comentariile de rigoare: unde scrie în contract că scara internă neterminată e acoperită de lucrare?, nu insistați că vreți gresie la geam în loc de tablă, că vă explic cum nu aveți autorizație de construcție…, vreți să vedeți lucrare vai de ea – vă duc pe Siretului?, e plin de țepe în Brașov cu firme de prin alte județe (ex. Hunedoara), recuperarea facturii e treaba Gărzii financiare, cum se poate să dea dle. locatarii banii fără factură (da, asta zic și eu…), înțelegerea verbală nu are nicio valoare, doar contractul, patronul zice că are înțelegere verbală cu șefa de scară, drept urmare (n.a. eu zic că e o mică contradicție în termeni, când spunem că verba volant după care insistăm că de fapt nu volant). Concluzia: firma va reveni să finalizeze. (va continua)

Leave a Reply

