nu trăim forever

Aproape la final de an, centralizând materiale și activități, mi-am adus aminte de o frază de-a lui Călin din zilele trecute, care mi se pare cât se poate de adevărată: nimeni nu este forever pe o funcție și nici în viață… Oricâte rahaturi aș înghiți zilnic, pentru binele unui proiect sau pentru scopul măreț comunitar, personal vreau ca atunci când merg seara la culcare să nu-mi fie silă sau jenă de acțiunile mele și să pot dormi liniștită. Vreau ca fiecare oră petrecută să însemne ceva pentru mine și cei din jur. Credeam cu naivitate că schimbând macazul acum 3 ani și ceva, am ajuns zen. Se pare că nu. Din aceste motive urmează o nouă reevaluare a relațiilor și parteneriatelor, precum și a conceptului de viață. Că până la urmă suntem câteva miliarde pe planeta asta… nu văd de ce trebuie să interacționăm toată viața numai cu o mână de oameni.

Leave a Reply

