termoizolare ep. 10 – prima reușită!

Miercuri dimineața, la Sibiu fiind, primesc un telefon: Bună ziua sunt comisar x de la Garda financiară. Este la mine împuternicitul firmei Hora Termoizolații care declară că nu a primit niciun ban de la dumneavoastră. Spune că a primit doar de la fam. X din scara B, pentru care are și chitanță. Eh, da, a primit banii și de la mine și de la restul locatarilor, uitați-vă pe contract, că l-a ștampilat, însă nimeni nu a mai primit documentele justificative, în plus lucrarea este tot neterminată, deși firma are termen de executare de la Protecția Consumatorilor. Și urmează întrebări de clarificare: cum s-a plătit suma, cât este prețul final, câte apartamente sunt pe scară etc. Concluzia finală a fost că dacă reprezentantul firmei își menține declarația, Garda îi face dosar de înșelăciune și-l trimite la Poliție. Îi mulțumesc că mă scutește pe mine de un drum la Poliție și încep să mă gândesc cât de nebuni pot fi indivizii, să-și sape singuri groapa… Sâmbătă dimineața îmi sună vecina la ușă să-mi dea o factură… Mi-au trebuit câteva secunde să mă dumiresc: da, este factura! Zice ea că domnii de la firma lui Horațiu făr de frică au venit într-o seară și le-au lăsat la vecina de la parter. Păi bine, zic eu, și când vin să termine ce mai au? Apoi cine știe când o să mai vină, zice retoric vecina, cu o voce sfârșită… Bun, și pentru diferența de bani dată extra pentru scară? Aaaa, păi pentru ăia sigur nu mai primim factură, că sunt la negru… (va continua)

4 thoughts on “termoizolare ep. 10 – prima reușită!

  1. Servus. Poti sa-mi spui cum s-a terminat povestea si care au fost caile prin care au fost determinati sa finalizeze lucrarea. Blocul nostru lucreaza cu ei si binenteles ca de 4 luni nu au facut mai nimic. Multumesc.

Leave a Reply

