super, supervoluntari :)

A mai trecut un an, a mai venit o iarnă și odată cu ea Gala pentru Supervoluntari. Mâine premiem supervoluntarii din Brașov, la Reduta, sâmbătă pe cei din Sibiu, la Continental Forum. Impresii vor veni după. Până atunci câteva percepții personale:

– a fost Anul European al Voluntariatului, destul de sărac în evenimente (poate au fost, dar eu nu prea le-am văzut). Nu mă miră, atâta vreme cât UE se afundă bine de tot…

– au fost, sunt și vor mai fi voluntari. E de bine. Structurile sunt cam varză. Și asta e de rău. Fără finanțare, fără sprijin logistic, comunicare în sector și cu o legislație așa-și-așa vom avea în continuare acțiuni sporadice, heirupisme, neînțelegerea conceptului, șamd.

– voluntarul mic răstoarnă cauza mare. Dacă am pricepe lucrul ăsta, am avea și schimbare în comunitate, și dezvoltare comunitară.

– neuroni+ambiție+know-how=idei transformate în proiecte.

Vedem la anul ce va mai fi…

3 thoughts on “super, supervoluntari :)

Leave a Reply

