2 gale și mulți voluntari

Încă nu văd bine ecranul laptopului, pentru că sunt în urmă cu somnul. Însă am trecut de cea mai aglomerată perioadă a anului (după cea cu mai-iunie), cu 2 evenimente unul după celălalt. Deși dacă îmi aduc bine aminte, anul trecut au fost 4 și am rezistat eroic :)) Cum a fost la Gală: toată lumea, deopotrivă, a spus că edițiile de anul acesta au fost cele mai bune, ceea ce ne bucură nespus, pentru că am fost stresați: că oare o să iasă ok, că iar am tras de organizații să se înscrie, că am făcut mici gafe, etc. În plus ne-am trezit și cu o bătaie de cap suplimentară la Sibiu, așa că ultimele săptămâni au fost crâncene. Personal m-am bucurat să văd sala plină, atât la Brașov, cât și la Sibiu. Sper că lucrul acesta să îi motiveze pe mulți voluntari să rămână în domeniu, să-și pună ideile în aplicare și, de ce nu, la anul să facă parte dintre câștigători. Este mica mea contribuție la colorarea unei lumi care este din ce în ce mai mizerabilă. Să sperăm că anul viitor vom avea alte Gale, la fel de mulți voluntari și o săptămână la fel de agitată 😀 (în sensul bun al cuvântului). Dacă vreți să vedeți poze, intrați pe www.facebook.com/asociatiacolors.

Leave a Reply

