aventuri de weekend

Deși ar fi trebuit să dorm în continuu vreme de vreo 3 zile și nopți, vineri am descoperit cu stupoare că nu pot să fac asta. Așa că m-am trezit în fața unui fapt nemaiîntâlnit de vreo câteva luni bune: un weekend fără deadline-uri criminale. Bine, să nu luăm în considerare chestiile care-s rămase în urmă, că atunci situația revine la normal 😀 No, întrebarea este cu ce să umpli timpul atunci când nu lucrezi? Cu mustrări de conștiință.. (băi fată, cum adică să nu lucrezi?) Cu filme… (serialele au intrat în vacanță. auch..) Cu gătit… (cu ceeeeeee??) Printre atâtea opțiuni, una mai challenging ca alta, m-am trezit la 10 seara cu vecina de dedesubt bătându-mi la ușă. Că i-am inundat tavanul din baie. Ce-i drept tavanul dânsei avea o pată udă. Ceea ce nu am reușit să depistez în 3 zile este de unde naiba. Că am inspectat țevile și zona de sub vană, cu lumânări (da, super romantic), cu lanterna, cu frate-miu, cu consultanță de la familie prin telefon. Nimic. Zona e mai uscată ca un fund de bebeluș ținut în pampers. Și m-aș apuca eu de experimente, dar mi-e că într-un final o inund de-adevăratelea. Și parcă n-aș risca… Bine că mâine-i luni și revenim la normal 😀

3 thoughts on “aventuri de weekend

Leave a Reply

