radiez :D

Aș putea să comentez despre revoluții, locurile de joacă inexistente, sistemul jenant de asistență socială, recesiune și multe altele. Sau despre faptul că m-am trezit la 8 dimineața fără ajutorul ceasului.. Dar nu o să o fac. Pentru că astăzi radiez 😀 (și nu, nu am febră :D) După multe luni în care ne-am bătut capul cu probleme tehnice și cu hackeri nesimțiți, am reușit să ne mobilizăm, să actualizăm informațiile, să pregătim noi activități și să relansăm 1001 culori!!!!

PS: între timp am învățat că cei mai buni prieteni ai omului nu sunt câinii ci butoanele de save și export :))

Leave a Reply

