oameni proști branșați la cet-uri

Știți vorba aia cu frumoasă țară avem, păcat că-i populată? Să vă zic cât am plătit factura de gaz într-o lună de iarnă în care centrala a mers normal, am avut 21 de grade în casă și ger cumplit afară? Maxim 100 de lei. Fără ajutor de încălzire, subvenții de la consiliul local și altele similare. Că, pardon, pe astea le scot eu din buzunarul de contribuabil pentru idioții branșati la cet.

Dar no, e mai ușor să te plângi și să stai cu mâna întinsă în loc să cauți alternative..

2 thoughts on “oameni proști branșați la cet-uri

  1. În calitate de plătitoare de facturi de gaz îmi declar inteligența insultată. E imposibil să fi plătit doar atât. Uită-te pe factură, poate e vreo regularizare, poate acoperă perioada dinainte de ger, când ziua erau vreo 5-6 grade afară, poate ai vreo înțelegere cu gedefeul… 😀

    • extraterestrii sunt de vina :)) am o CT ok, termostat si o pozitionare buna a apartamentului. spre deosebire de mine, ai mei platesc dublu, cu apartament pe colt de bloc.

Leave a Reply

