ofticări de sezon

Există o vorbă veche:  ce semeni, aia culegi. Nesimțirea autohtonă, atitudinea “să-mi dea și să-mi facă statul” și lipsa de creier și inițiativă sunt rezultatul politicilor publice din ultimii 20 de ani. Românul din ziua de azi este o putoare ordinară sau o javră cu tupeu jegos, care nu vrea să cotizeze nimic la stat, dar vrea să i se dea totul moca, ba și extra dacă s-ar putea. Așa că vom vedea în continuare persoane care așteaptă să vină alții să le dea zăpada din fața casei, proprietari de apartamente care le închiriază oficial la negru (da, cu ajutorul agențiilor imobiliare, în cazul în care nu știați) sau candidați la diverse funcții de stat care o să ne spună ce vor face de acum încolo, pentru bunăstarea noastră… haha… Am o tonă de frustrări acumulate în ultima vreme de la interacțiunea cu diferite personaje, dar m-am hotărât să le cenzurez. Prefer să fiu pragmatică și să găsesc soluții la probleme.

PS: ah, da, principala mea ofticare este că nu-s pe plajă la 30 de grade…

Leave a Reply

