ce treabă am eu cu Roșia Montana?

Pe vremea când învățam eu geografie pentru bac, mi-a fost foarte greu să memorez informațiile despre resurse naturale, industrie și toată partea a doua a cărții de geogra. Cu ceva vreme în urmă am realizat că oricum le-am învățat degeaba, pentru că lumea actuală e cu fundu-n sus și nimic din ce știam odinioară nu mai este valabil. Același lucru pot să îl spun în prezent și despre modalitățile de tranzacționare din comerțul internațional tocite prin facultate, pentru că nici dracu nu învăța cu 10 ani în urmă că profitul adevărat se face din lohn și alte inovații actuale ale șmecherilor din diferite industrii.

Roșia Montana este una din acele zone cu resurse naturale despre care probabil am învățat la geografie. Din campaniile pro sau contra duse pe toate canalele posibile și imposibile am tras o singură concluzie: că profitul va fi super uriaș, de merită bătaia de cap. Concluzia numărul 2, după ce am primit o invitație de a merge într-o vizită pe teren în calitate de blogger a fost că distinșii domni au început să-și epuizeze strategiile (dacă ar fi așa, e de bine, nu de rău, dar nu știu zău…). Și concluzia numărul 3 e mai mult decât evidentă: păi doar atât merit eu, o excursie iarna la Roșia Montana??

PS: de pe rețelele sociale și puținele bloguri pe care le mai citesc am dedus că un grup de bloggeri brașoveni a fost invitat în excursie, dar succesul nu a fost cel scontat. Dacă nu-i așa, corectați-mă 🙂

Leave a Reply

