dilema cartofului

Producătorii locali se plâng că o să le putrezească toți cartofii din silozuri, pentru că rețelele comerciale preferă să vândă cartofii din import. Și cea mai mare durere este că anul ăsta prețul cartofilor e la jumătate pe cât era anul trecut… Dacă îmi aduc eu bine aminte, anul trecut cartofii au ajuns să coste aproape un 1 euro kilul din cauza stocurilor reduse, a nu mai știu căror probleme de calitate/sănătate șamd… cam ca la ouăle de anul acesta în care a dat boala directivelor ue. Facem abstracție de faptul că domnii de la federația națională nu au nicio treabă cu ecuația cerere-ofertă, însă nu pot să nu mă gândesc la următoarele: 1, personal prefer de fiecare dată să cumpăr produse locale, dar, să mă scuze reprezentanții domeniului sus menționat, dacă refuz să-mi tai degetele în cartofii ăia mici și cam vai de ei pe care se mai trezesc să-i vândă unii comercianți locali. 2, băi milogilor, dar voi de marketing ați auzit la viața voastră??

Leave a Reply

