am avut o zi minunată, vă mulțumesc :)

Trebuie să recunosc că anul acesta nu prea m-a interesat ziua mea de naștere. Poate pentru că nu am nicio vârstă rotundă. Sau poate pentru că am atâtea pe cap, că mă interesează doar momentul în care voi ajunge la zero și voi putea respira, măcar pentru câteva secunde. Dar am sfârșit prin a mă bucura de urările primite și de faptul că sunt înconjurată de atât de multe persoane faine 🙂 Și cred că asta este ceea ce contează cu adevărat 🙂 Așadar, fie să ne vedem cât de des se poate, în afara rețelelor sociale, care-s atât de superficiale și să ne bucurăm de momentele colorate și de timpul petrecut împreună. Să fiți sănătoși și colorați 🙂

PS: pentru că sunteți minunați și pentru că orice chestie bună se numără în calorii, duminică bem 😀 detalii aici.

 

Leave a Reply

