ce părere aveți despre integrarea copiilor cu nevoi speciale în învățământul de masă?

Poate că nu înțeleg eu suficient sistemul de învățământ actual, dar mi se pare o porcărie absolută conceptul actual, așa cum l-am văzut implementat. Explicați-mi mie cum poate un profesor/ învățător etc. să răspundă nevoilor speciale ale unui copil când el are în clasă între 25-30 elevi și nu are timpul fizic pentru a se ocupa așa cum trebuie nici măcar de copiii normali? Recunosc că sunt ușor frustrată pentru că ieri am avut la activități un copil autist, astăzi un altul cu dizabilități – niște copii absolut superbi, dar care nu au putut beneficia la maxim de activitățile noastre și îmi pare rău, pentru că săptămâna ar trebui să fie altfel pentru toată lumea…

2 thoughts on “ce părere aveți despre integrarea copiilor cu nevoi speciale în învățământul de masă?

  1. Nu mi se pare o idea bine gandita, chiar daca profesorul ar fi instruit suplimentar. Copii, mai ales la varsta scolara mica (si unii chiar si dupa) sunt neintelegatori, ba chiar rai (fara sa isi prea dea seama). Copilul cu probleme ar fi marginalizat si ironizat, ceilaiti copii s-ar putea simti frustrati ca jocurile lor sunt interupte de incetineala acestuia si toate s-ar sparge in capul lui. Are destule probleme si fara ca sistemul si ii puna altele in carca.

    • in pofida a ceea ce spui, nu mi s-a parut ca ar copiii marginalizati, ba dimpotriva. dar banuiesc ca depinde si de grup. problema mai mare este cum sa reusesti sa raspunzi nevoilor tuturor copiilor…

Leave a Reply

