iarba din Brașov: stăm pe ea sau o fumăm?

Pentru cei care nu știu, am prostul obicei de a-i scoate pe tineri în parc să se joace. Mi se pare mai util decât scrisul de tâmpenii pe facebook și mai educativ decât mâncatul de semințe pe o bancă în parc sau băutul de bere într-o crâșmă sau în fața scării. Din fericire (mai) există un parc în Brașov în care îmi pot pune ideile în practică a.k.a parcul sportiv Tractorul… care are o mulțime de alei asfaltate pe care nu poți să faci mare lucru și vreo câteva petice de iarbă cu potențial ușor mai ridicat. Doar că ultima dată când mi-am scos tinerii români și francezi în parc – adică acu’ vreo trei zile  – un personaj neidentificat s-a trezit să-mi comenteze că nu avem voie să facem activități pe iarbă, că 1. se strică, 2. peste tot în Europa sunt plăcuțe cu nu călcați iarba și 3. sporturile se fac pe alei și în zona aparatelor de fitness, ce nu pricep??

Ori eu sunt tâmpită, ori distinsul personaj, dar eu știu că este exact invers și că iarba nu-i plantată ca să o fumăm… Voi ce știți?

2 thoughts on “iarba din Brașov: stăm pe ea sau o fumăm?

  1. Da, pe zona orasului este o Hotarare de Consiliu Local care nu iti da voie sa calci iarba din parcuri. In alte tari ai voie sa stai linistit pe iarba, aci nu. In parcul Titulescu vezi placute cu Interzis Calcatul ierbii.

Leave a Reply

