strategii pentru conflict

Era odinioară un test, cu animăluțe: răspundeai la niște întrebări cu da sau nu și la final, în funcție de animalul care ieșeai, foloseai preponderent o anumită strategie pentru rezolvarea conflictelor. Una dintre ele era retragerea; cam asta am început eu să fac în lupta cu babele de pe scară… deși recunosc că m-aș simți mai bine dacă le-aș alinia pentru un glonț în fund… Să nu mi-o luați în nume de rău, în general nu am nimic cu nimeni. Toată lumea poate să să ducă dracului, fără discriminare. Însă atunci când iei decizii care mă afectează, fără să mă întrebi înainte, no bine, atunci se schimbă datele problemei. Și m-am cam săturat să ia pensionarii decizii pentru mine… la fel cum m-am săturat să fiu printre singurii proști care mai muncesc în țara asta spre bunăstarea celor care stau și o freacă… Și vișiniul nu mă prinde (n.a. cucoanele mele de pe scară au zugrăvit scara blocului cu alb, vișiniu și gri… ca la cimitir…) Retragere, căci doar pentru atâta mai am timp… aaa, și fluturași, că să mor dacă nu o să-mi pictez peretele meu cu fluturi colorați…

Leave a Reply

