țapa cu yoga românească

Nu știu cum o fi prin alte țări, că bănuiesc că una este ce vedem prin filme și (posibil) alta realitatea. Un lucru este clar: evenimentele românești împachetate în cuvinte precum mistic, holistic, indian, îngeri, yoga șamd sunt de căcat și nu sunt altceva decât spălări pe creier de regulă la un nivel atât de penibil încât orice copchil de grădi ar face pe el de râs. Eu am experimentat un eveniment de acest gen anul trecut , voluntarele mele au avut prilejul săptămâna aceasta de a vedea o altă mostră de prostie umană derulată la Operă. Și am mai citit ceva comentarii zilele trecute pe facebook legate de nu-s ce organizație curcubeu… Apropo de asta, eu știu că e foame mare în Românica, dar instituțiile care închiriază săli chiar nu cred în nimic decât în sfântul ban??

Leave a Reply

