cat de profi este profi

Imi pare rau dar e unicul titlu care mi-a trecut prin cap. Dupa cum poate stiti profi a luat locul rapidului de la gara. Fac abstractie de balciul de la deschidere (pe bune, doar cu boxele in strada se mai pot face deschideri de magazine?) si de faptul ca nu am fost nicidata fan al fostului rapid, cumparaturile mele invartindu-se invariabil in jurul a trei produse, capuccino, chipsuri si paine… si ajung la serviciile profi ale profi: la casa, o doamna doreste tigari. Colega, striga tipul de la casa, ai tigari marca x? N-am, vine raspunsul. Colegaaaa, striga din nou el, catre colega de la casa 3, ai tigari marca x? Nici eu n-am, raspunde colega. Chestia s-a repetat de vreo 2-3 ori pana cand clienta a reusit sa achizitioneze un pachet de tigari… La pachet cu angajatii vin spatiul stramt de la case, gecile care iti apar dupa raftul de oaresce mancare si painea care se afla tocmai in fundul magazinului…

Leave a Reply

