Orange, partea a II-a

No bine, dupa cum ziceam, zilele trecute un domn a incercat sa-mi explice care-s avantajele mele dupa muuulti ani de utilizare a Orange Romania. Doar ca telefonul meu si/sau reteaua Orange au crapat non-stop in decurs de vreo ora, motiv pentru care discutatia a ramas fara finalizare… Astazi o dom’soara a repetat procesul, cu un ritm mult mai rapid; asa am aflat ca Orange vrea sa ma “premieze” cu +30 lei la factura, contravaloarea la jumatate a unui stick de internet. Pe care l-am refuzat, spre dezamagirea gingasei voci care mi-a spus ca o sa-mi para rau…

Si apropo de stirea de aici, poate ar fi mai util sa experimentam o calitate mai buna a retelei locale, nu? 😀

Leave a Reply

