10 chestii care mi-au făcut anul 2012 mai bun :D

No bine, Oana, m-am străduit 😀

Numărul 1 – mișcarea. Nu că n-aș valoriza expresia cu 30 de minute pe zi, dar uneori îmi vine greu să ies din ritm. Sau din fața computerului… și totuși, cred că am reușit să mă mișc puțin mai mult și mai variat 🙂 Și apropo de asta, Brașovul oferă multe facilități gratuite de a face mișcare, păcat că nu știm să le folosim (detalii într-un articol viitor). Ce înseamnă mișcare? Plimbări (cu sau fără seniori :P), badminton, jonglat, înot, gimnastică de întreținere (păi dacă bunică-mea poate, eu de ce nu aș putea?), alergat.

Numărul 2 – vară + căldură + stat în aer liber = love. Anul ăsta jumătate de zi de parc pe săptămână au făcut minuni…

Numărul 3 – mozarella cu roșii și ulei de măsline. Inutil de comentat.

Numărul 4 – 5 kilograme în minus. Și apoi a venit Crăciunul :))))

Numărul 5 – Limonada băută pe terasă la Erasmus, în Sibiu. Insuficient de des…

Numărul 6 – Gândul că 2012 nu ține decât un an :))

Numărul 7 – combinația criminală dintre culori și dacă nu riști, nu câștigi. Criminală la propriu, căci mi-a ucis o mulțime de planuri pe care mi le făcusem pentru 2012… și mi-a creat o stare de insatisfacție majoră. Judecând la rece însă (și după o săptămână de somn) face parte din categoria chestiilor care au contribuit la salturi calitative majore…

Numărul 8 – cappuccino… și încă unul… sau mai bine două…

Numărul 9 – utorrent

Numărul 10 – somnul de final de an… suprinzător, viața a devenit muuult mai roz. (A se lua în considerare că la ora la care scriu, afară este senin și soare, de parcă ar veni primăvara :D)

Și gata!!!

2 thoughts on “10 chestii care mi-au făcut anul 2012 mai bun :D

Leave a Reply

