o poveste scurtă despre catering

Când omul este super obosit, începe să ia decizii bazate pe timp. Ca de exemplu care este cea mai rapidă modalitate de a rezolva cateringul pentru un eveniment care are loc mâine? Să găsim o firmă de profil. Ușor în teorie, mai greu în practică din motive care țin de gust, tarife și proceduri. Am făcut research rapid pe internet, am găsit câteva restaurante, am stabilit un buget, după care din toată lista de opțiuni, mai moderate și mai scumpe, am ales-o pe cea care nu era pe listă, pe care am și vizitat-o. O firmă celebră din Brașov, ale cărei poze de pe facebook ne plac (deși rămâne de văzut dacă ne-am fi permis-o ca buget)… Ne-am suit în mașină, i-am vizitat pe oameni, care erau în pregătiri pentru un eveniment privat și i-am întrebat dacă mai există vreo posibilitate de a-i contracta pentru a doua zi. Discuția a avut loc pe la 5 jumătate seara. Răspunsul a fost: ne pare rău, suntem full, avem 60 de persoane, blabla (unica mea nelămurire este dacă aceasta-i capacitatea lor, în care caz nu pot să zic decât: omfg wow!). Ne așteptam, în condițiile în care a doua zi era Valentine’s… Așa că am făcut ce știm noi mai bine: am pregătit totul singuri. Pentru 50 de persoane.

74 75 76

 

Platouri cu brânzeturi, fructe, pește și produse specifice de porc

DSC_0276

O friptură la cuptor

DSC_0277

 

Legume și salată

 

34

“Un catering de 5 stele” și “așa ceva am mai mâncat într-o croazieră la Viena” sunt remarcile celor care au avut ocazia să le guste de Valentine’s …

În cazul în care aveți nevoie de catering de mega fițe, indiferent că sunt 10 persoane, 60 sau peste 100, țineți minte că întotdeauna mai există cel puțin două variante la cea originală 😀

 

One thought on “o poveste scurtă despre catering

Leave a Reply

