Să salivăm împreună ;)

100D3000

Pentru mine gătitul este o activitate care trebuie să se încadreze în maxim 30 de minute. Ce depășește sfertul academic se cheamă “rețete complicate”… să nu mă înțelegeți greșit: în familia mea toată lumea gătește bine și foarte bine, fratele meu e bucătar profesionist (the best!!!) drept urmare e aproape imposibil să nu fi moștenit genele 😀 Doar că în ultima vreme rar îmi permit luxul de a sta la cratiță. Hazliu, știu :))

1

Acestă rețetă complicată zice următoarele: se iau niște oase afumate, se spală bine și se pun la fiert împreună cu fasolea boabe (dacă o lăsați mai multe ore la înmuiat în apă, s-ar putea să fiarbă mai repede – evident că eu nu am făcut acest lucru). În cazul meu a durat vreo oră să fiarbă fasolea. Se adaugă rădăcinoasele, cuburi, și ceapa tăiată mărunt și se lasă să fiarbă la foc mic. La final se adaugă bulion și ierburi aromatice (eu am aruncat o mână de pătrunjel, niște tarhon, cimbru și un strop de mentă), plus o lingură- două de oțet.

DSC_0007

Se servește cu pâine cu cartofi (în cazul meu chifle cu chimen) și ceapă roșie…

Leave a Reply

