conu guvernu în față cu proprietaru’

Permiteti-mi să râd, tăvălindu-mă pe jos… căci nu mă pot opri :)))) (categoric este o reacție la stres). Căci tocmai am citit știrea cu obligativitatea certificatului energetic al clădirilor – de aici. Și să vedem niște exemple din realitatea vieții de zi cu zi:

– vă aduceți aminte când scriam de vecinele mele tembele care au termoizolat blocul pe bani proprii, au luat o țeapă de la firma care a realizat lucrarea și în final au trebuit să termine finisajele pe alți bani, tot din buzunarul personal? No bine, în lumea civilizată la final, clientul ar fi primit o hârtiuță care atesta lucrarea, o garanție pe x ani și un certificat energetic. În cazul nostru am primit o mare muie. Scuzați exprimarea. Iar hârtiile de la primărie nicio șansă să fie obținute, pentru că ar fi însemnat o tonă de bani și o tonă de hârtii. Nu știu de ce, dar pot să bag mâna în foc că situația este similară la majoritatea blocurilor termoizolate de prin țara asta…

– în ultima lună am umblat, din nou, după chirie pentru una dintre voluntare. Am înnebunit de cap toți prietenii și toate cunoștințele și nu am găsit mai nimic, pentru că oamenii nu au chef să facă contract de închiriere (deși procedura durează fix 5 secunde, cât îi ia funcționarei să pună 3 ștampile și un număr de înregistrare). Imaginați-vă câți vor mai face contract pe viitor, dacă sunt obligați să atașeze și un certificat energetic…

Deci să râdem :)))

Leave a Reply

