adeverințe sau principii?

Bună ziua, asociația de voluntariat…? Da.

Unde aveți sediul? Pe strada cutare.

Că am o problemă și aș vrea să vin până la dumneavoastră… Spuneți-mi ce problemă că poate vă pot ajuta la telefon. Păi știți, asta nu pot discuta la telefon, mai bine vin la dumneavoastră. Dar totuși… Am nevoie de o adeverință de voluntariat pentru băiatul meu, fac eu voluntariat dacă trebuie, că și-a depus dosar pentru mediator și cei de la ITM i-au spus că practica de la firma de avocatură nu se pune, dar dacă duce o adeverință de voluntariat, în baza nu știu cărei legi, i-o consideră experiență profesională. Și contribui și eu acum la voluntariat, cu o donație, sponsorizare… Hmm, știți asta se cheamă mită! Aaa, nu, dar rezolvăm cu un voluntariat, așa, o donație… Domnule, știți noi nu eliberăm adeverințe dacă persoana nu a făcut voluntariat pe bune.  Dar știți că îi trebuie, ca dacă nu, nu se poate autoriza, blabla. Pentru a n-a oară, știți noi nu eliberăm adeverințe decât celor care au făcut voluntariat. Să vină băiatul să facă voluntariat, dacă este interesat și după 100 de ore primește și adeverința. Adică îmi dați o adeverință pentru 2010-2011?? Nu, pentru perioada în care a făcut voluntariat… Aaaaa… Dar nu putem rezolva cumva, că v-am spus că fac eu un voluntariat, o donație, ceva?? Da, nu se poate, îmi pare rău. E vorba de principii, în primul rând, că nu este cinstit față de cei care fac voluntariat de-adevăratelea. Dar alte organizații din acestea de voluntariat nu îmi puteți recomanda din Brașov?

😀

2 thoughts on “adeverințe sau principii?

  1. Mda. Ce ma racaie pe mine, tot in sfera voluntariatului e noua lege care trebuie sa apara in Monitorul Oficial cat de curand. Noi, ca traducatori, vom fi obligati sa trecem pe spatele tuturor traducerilor numarul chitantei cu care s-a achitat factura/traducerea. Altfel, ne mananca Gaia. Si eu lucrez cu drag pentru altii gratis, insa sa si platesc impozit pe munca moca? Si nu, nu pot trece 1 leu simbolic, ci pretul oficial de 33, 75 lei/pagina. Aaaa? Alo, casa de nebuni?

    • Probabil ca statul simte ca trebuie sa contribuiti mai mult la cresterea PIB 😀 Sau pur si simplu un nefutut a simtit nevoia sa faca o modificare in lege, ca asa vor muschii sai…

Leave a Reply

