La ce seriale te mai uiți?

Pentru că am renunțat la televizor cu foarte mulți ani în urmă (wow, și cum trăiești??? trăiesc bine :D), sunt un consumator de youtube, știri și filme, majoritatea mai nou sub formă de episoade ale unor seriale care rulează, unde altundeva, decât la americani. Da’ de ce? Explicațiile sunt extrem de simple: americanii sunt singurii de pe planetă care reușesc să mai aibă haz (urmați de britanici), de prin seriale poți vedea foarte rapid care este tendința legată de politici sociale și provocări ale lumii actuale și mai mult de 42 de minute, uneori pe fast forward nu rezist în fața calității execrabile a majorității producțiilor actuale (din punctul ăsta de vedere, filmele din ultimii ani sunt mai mult decât jenante). Și cum nu sunt singurul client, serialele din ultima vreme au extrem de mulți actori faimoși prin ele… Ceea ce mi se pare o chestie interesantă.

Revenind, eu mă uit la destul de multe seriale, când și dacă am timp, ultimele mai mișto fiind Necessary Roughness și Major Crimes. Tu la ce te uiți?

2 thoughts on “La ce seriale te mai uiți?

Leave a Reply

