Din nefericire am reclamat Fundația Rafael la facebook

În această dimineață am reclamat Fundația Rafael la facebook, pentru mesajele trimise în ultimele zile. Cei care nu știți, organizația încearcă să obțină un grant de la Raiffeisen, pentru care are nevoie de voturi online. Până aici nimic nou, și eu și colegii mei am făcut același lucru, doi ani la rând. Problema este că am primit 4 mesaje, toate nesemnate de pe contul acestei organizații, dintre care unul singur (al treilea mai precis) informativ. Ultimul mesaj este nu doar impertinent, ci chiar hărțuitor. Până la urmă opțiunea votului este una personală…

Este trist că în goana după bani uităm să ne comportăm normal cu cei din jurul nostru…

  • 25/09/2013 20:50: 

    Bună seara, Claudia! Pentru că persoanele cu dizabilităţi au nevoie de kinetoterapie în procesul recuperării lor psihice si fizice, noi ne-am gândit să scriem un proiect care să le vină în ajutor. Te rugăm să îţi faci 3 minute pentru a vota acest proiect, căci doar aşa el va putea fi pus în practică. E mai mult decât un simplu like, dar e destul de simplu. Trebuie doar să te înregistrezi, să confirmi de pe e-mail, să te loghezi, să cauţi pe site judetul Brasov si proiectul „Kinetoterapia şi masajul terapeutic în recuperarea persoanelor cu dizabilităţi” şi să votezi. Ai în articolul de mai jos informaţiile simplificate pentru a vota. xxx Dacă ti se pare prea complicată procedura de vot, îmi poţi trimite adresa ta de e-mail si tot ce ai de făcut e să confirmi votul cu un click. Multumesc.

  • 28/09/2013 22:26: Fundatia RafaelNu vrei sa ne ajuti nici dimineata, nici seara
11 thoughts on “Din nefericire am reclamat Fundația Rafael la facebook

  1. Buna ziua,
    Cred ca era mai simplu si mai omenos sa ignori mesajele.
    Dar de ce sa nu incercam sa facem rau , daca se poate.
    Pacat. De aceea este Romania unde este.
    O zi buna,

      • Buna, Claudia! Am citit despre indignarea ta daca o pot numi asa. Sau sa ii spun “marturisire”, e un termen mult mai adecvat. Sigur ca a fost o competitie si Fundatia Rafael a ales facebook-ul ca mijloc de comunicare. Ce nu inteleg eu este cum de tu ai cedat si ai reactionat asa? Daca cei ca tine fac acest lucru, la ce ne putem astepta din partea celor care nu au nimic de a face cu voluntariatul? Sincer, eu inteleg acest pseudo-articol al tau ca un mesaj in care iti prezinti scuzele. Cele bune!

      • Ovidiu, cei care nu au de-a face cu voluntariatul ar trebui sa aiba reactii similare fata de mesaje nesolicitate. Si fata de hartuire. Si fata de violenta domestica. Si spaga. Samd. Parerea mea. Intelege-l cum vrei, eu il inteleg ca o opinie pe un blog personal vis-a-vis de subiecte care nu ne fac placere.

      • Doamnă Claudia, cum vă permiteți să reacționați cînd sînteți agresată?! Rușine! Bine că v-ați cerut scuze prin acest pseudo-articol. Să nu se mai întîmple.

  2. Te simti mai bine? Prin atitudinea ta, ai facut un bine cuiva, ai pus o caramida la construirea unui proiect important? Te-a invaluit aura pozitiva pe care o ai atunci cand sufletul e curat? Ai rezolvat o problema vitala tie? Daca esti mandra de gestul tau, sigur nu sustii voluntariatul!

    • Stimata doamna, in primul rand nu ne cunoastem, drept urmare apelarea la persoana a doua denota lipsa de respect. In al doilea rand, nu stiu de unde ati dedus ca “ma simt bine” samd. Dimpotriva, am un gust amar… Cat despre sustinerea unor principii, printre care si voluntariatul, eu nu am nimic de demonstrat, sorry.

  3. Doamna Claudia Popa, dacă mesajele au fost nesemnate, vă rog să îmi permiteti să le semnez acum: Claudiu Staier. Îmi pare rău că interventiile mele vi s-au părut inoportune şi că promovarea a fost prea incisivă pentru gustul dvs. Voi încerca să învăt ceva din raceasta replica. Vă doresc tot binele din lume! 🙂

Leave a Reply

