Încălzirea globală

Astăzi, 1 octombrie,  în Brașov a nins. În ultimii ani ne-am obișnuit cu zăpadă undeva prin decembrie, de aceea nu este de mirare că netul de abia a respirat de pozele cu fulgi… de înjurături, chiote de bucurie și mici preocupări, de genul “cauciucurile mele de vară în luptă cu iarna care ne-a luat prin surprindere”. Majoritatea sperăm că este doar o glumă proastă și că în zilele următoare ne vom putea bucura de o toamnă calduroasă și colorată. Adulții din noi deja calculează impactul financiar asupra bugetului personal. Personal nu m-aș supăra dacă în vreo două săptămâni ar fi Crăciunul. Am rade o oală de sarmale, vreo doi cozonaci, ne-am pupa creștinește pe țeastă, ura de toate cele, după care am sufla în candelă și am trece în noul an, bucuroși că am mai scăpat de un sfârșit al lumii. Și nu, nu este efectul încălzirii globale. Și nici nu ne-am prins cum stă treaba cu vremea extremă.

Apropo a băgat căldură la Tetkron? Sau tot după 15 octombrie??

Leave a Reply

