Responsabilitatea la băștinași

Astăzi mi-a trecut prin fața ochilor un rând dintr-un articol de pe un blog (cred) prin care se susținea că un duș responsabil se face în 4 minute (cu sau fără sex? :P). Ulterior, din lecturi în diagonală prin titluri de bloguri și postări pe facebook am dedus că este vorba despre o campanie despre consumul responsabil. Yap. Un nou bullshit la modă, că le-am epuizat pe toate celelalte și Roșia Montana și gazele de șist sunt subiecte plictisitoare. De ce zic că-i bullshit? Pentru că este ipocrit să credem că o companie privată dornică să își crească vânzările va susține dezinteresat și din dragoste pentru mediu consumul responsabil al produsului pe care îl vinde. Dacă ar fi așa, atunci calitatea produselor ar fi alta și durata lor de viață din ce în ce mai mare. Ceea ce în practică nu se întâmplă (câteva exemple: imprimantă, telefoane mobile, produse cosmetice).

Revenind la consumul responsabil, cea mai rapidă și eficientă modalitate de a deveni responsabil este să nu ai bani 🙂 Cât mă privește, nu cred că am ce învăța în acest domeniu. Dacă aș putea să-mi produc singură energia și hrana, i-aș putea arăta multe degete domnului prim-ministru, dar din păcate încă nu mi-a ieșit figura. Cu toate acestea consum apă cât trei persoane la un loc și aș putea sta sub duș cu orele… și când o să cresc mare, o să-mi trag o piscină privată.

Cum ar zice unii, la tăți ni greu 😀

Leave a Reply

