Auto-terapia de final de an

8d7b1be1797222737261d7920593919e

Am căutat câteva zile un template nou pentru blog. Sau un background. Sau măcar o poză de antet, mai șmecheră și care să rezoneze cu starea mea actuală. N-am găsit nimic care să-mi satisfacă poftele, dar lucrul ăsta nu este o noutate. Rareori sunt mulțumită sau extaziată de ceea ce mă înconjoară. Dar, pentru că sunt o ființă obsedată de eficiență, am ales cea mai bună opțiune la momentul actual: background-ul original al temei și un antet nou.

Care-i faza cu rozul: n-am nicio explicație :)) Nu-mi plac nici Barbie, nici Ken, dar anul acesta am simțit nevoia de roz. Pe care cred că o să-l înlocuiesc cu galben, chiar dacă roșul este culoarea zodiei mele și o nuanță de violet se întrevede a fi culoarea anului 2014. Să nu vă mire, pentru că eu sunt fie înaintea, fie în urma vremurilor 😀

De ce o canapea roz: voi realizați cât de mișto ar fi dacă în fiecare instituție publică ar fi măcar o canapea roz? 🙂 În ce mă privește motivația este una nu foarte complexă: vreau o canapea colorată și un spațiu care să-mi aparțină și în care să pot face activitățile pe care le vreau (cred că este frustrarea mea majoră din acest an); apoi îmi doresc să stăm la povești… virtual, desigur. Eu voi avea mici monologuri pe teme de interes personal, iar voi vă veți preface că vă interesează.

Pentru că anul acesta mi-am dorit să ajung prin alte țări și să scap teafără din 2013, anul viitor ridicăm ștacheta: am de gând să învăț să folosesc camera foto mai bine decât până acum, să-mi dezvolt latura artistică și să scriu mai mult despre ceea ce știu.  Plus extra înghețată 😀

More learning, more doing, less talking 🙂

Leave a Reply

