El, raportul

Orice persoană are în ea o parte de creier care vede viața în roz și o bucată care vede viața neagră. Uneori cele două se combină sub forma unor nuanțe colorate, moment în care creativitatea-i maximă și rezultatele pe măsură.

Dacă zona mea neagră ar prevala în acest moment, ar trebui să vă spun că până să ne mănânce viermii, o fac rapoartele. Ultimele patru rapoarte majore pe care le-am avut de scris au fost cea mai scârboasă experiență din toată viața mea. Pentru că a trebuit să retrăiesc niște momente neplăcute, să le procesez într-un mod cât mai obiectiv cu putință și să trag și concluzii. Dacă par ușor instabilă uneori să nu vă mirați: practic trebuie să trec printr-o multitudine de roluri, să mă auto-consiliez și la final să-mi strâng și mâna, într-un mediu în care numai pumni în cap la propriu nu mi-am luat.

Dar cum prevalează cea roz o să vă spun că am terminat și ultima pagină și l-am pus la poștă.

Leave a Reply

