Tehnologie

Eu sunt un mic fan al tehnologiei, mai ales atunci când aceasta îți aduce un plus în viață. Nu toate efectele sunt însă pozitive. Și dacă ne gândim la isteria ascultării telefoanelor/emailurilor șamd putem să ajungem la concluzia că mai bine lipsă… De prin filme și seriale eu am învățat că mai nou este destul de ușor să găsești o persoană utilizator de mobil, dacă ai tehnologia potrivită. Și dacă ai smartphone și o aplicație deșteaptă pe el poți să downloadezi chiar și pozele făcute de unii mai puțini deștepți și care îți folosesc telefonul… no bine, în aceste condiții mi s-a părut ciudată știrea despre domnul din Maramu care s-a pierdut în metroul londonez, cu un iphone nefolositor în buzunar, care nu s-a putut face înțeles de către polițiști (paranteză, de asta e important să învățăm limbi străine, cum să folosim roamingul și limbajul nonverbal). Tot din categoria evenimente absurde mi se pare și accidentul de ieri, pentru nu înțeleg cum presa știe că “victimele sunt disperate” dar gps-ul nu funcționează și oamenii sunt găsiți cu greutate, după multe ore.

Da, avem nevoie de tehnologie, dar și de resurse umane educate să o folosească. Și de autorități cărora le pasă de oameni.

Leave a Reply

