baseball

M-am uitat la 42. Un film biografic despre primul sportiv de origine afro-americană acceptat să joace în prima ligă de baseball, în 1947. De fiecare dată când mai citesc câte un articol despre rasismul și extremismul actual îmi aduc aminte de filmele cu negri pe care le-a văzut până acum și de lucrurile oribile prin care au trecut. Pe de o parte mă bucur că nu am trăit acele vremuri. Pe de alta mă apucă dracii când văd că încă există încă multă mizerie în lume… și mizerabili. Și apropo de film: Jackie Robinson e primul negru care joacă cu o echipă de albi… la un moment dat proprietarul echipei zice: vor urma și alții… de curiozitate am intrat pe site-ul echipei – primele butoane de sus, sunt traducerea site-ului în alte patru limbi: spaniolă, japoneză, coreană și chineză. Cred că asta spune tot despre cum s-a reconfigurat lumea actuală 🙂

 

2 thoughts on “baseball

Leave a Reply

