Ce știi să faci?

Dacă am ști să răspundem coerent la această întrebare, am fi cu un pas înainte spre găsirea jobului potrivit. Din nefericire în momentul în care vechiul format de CV a fost înlocuit cu cel european, majoritatea ne-am prins urechile în termeni sofisticați, care de cele mai multe ori nu zic nimic și am uitat să sintetizăm ce este mai important.

Eu am fost pusă de multe ori în situația de a citi CV-uri pentru diferite poziții. Trecem peste faptul că multe persoane nu știu să scrie corect românește (și vrei să lucrezi în domeniul educațional? ups…)  sau nu reușesc să se descurce cu aranjarea în pagină (bine că ai “cunoștințe foarte bune de lucrul cu Office”). CV-ul european ar trebui să fie o combinație între un document cronologic și unul funcțional. Cel cronologic i-ar putea ajuta, în teorie, pe care care consideră că experiența este punctul lor forte; cel funcțional în special pe cei la început de carieră. Eu aș prefera formulări de genul “am pictat felicitări de Crăciun cu cei 10 nepoți, care s-au distrat copios” expresiilor “simț artistic, sociabilă”. Lucrul acesta necesită însă câteva condiții: să-ți meargă creierul, să faci un pic de research înainte, să încerci să răspunzi nevoilor angajatorului.

One thought on “Ce știi să faci?

  1. Pingback: Recomandarile Zilei #16 | Podul Minciunilor

Leave a Reply

