Sunt o țâră nervoasă

Facebook a făcut 10 ani, motiv pentru a inventa un rahat de spam generalizat cu oareșce filme de 1 minut compilate din pozele downloadate pe contul personal. Personal aș fi vrut să nu se mai reinventeze lucrurile tot din două în două zile, pe post de cadou. Că de exemplu dacă distribui mai nou foldere de poze, arată ca dracu. Dacă distribui informații de pe pagini, e ca și cum informația se stinge într-o secundă. Și nu știu cum se face că timeline-ul meu tot sare să îmi arate top stories când eu vreau să văd chestiile recente.

Dar no, ne-am obișnuit toți cu facebook… partea mai stupidă este că am pierdut azi câteva ore prin plugin-uri și site-uri, încercând să instalez niște progrămele pe site-ul colorat, care să ne facă viața mai ușoară. Eșec total! Complicat de înțeles, de instalat, de actualizat, design execrabil. Presupun că-s făcute de bărbați majoritatea, că altfel nu-mi explic de ce nu se poate întâmpla totul în trei pași simpli…

Leave a Reply

