Femeia de cristal

Astăzi mi-am adus aminte de profa de pilates din Sibiu care era faimoasă pentru că la finalul programului avea o sesiune de relaxare/ meditație. Tipa printre altele era profă de balet și nu a fost prea impresionată de mușchii mei… dar asta este o altă poveste. Revenind la momentul de relaxare, termină ea exercițiile și, la insistențele publicului, ne invită să ne întindem pe podea, să închidem ochii și să ne relaxăm, ascultându-i vocea. Sunteți o femeie de cristal și simțiți cum vă inundă un lichid verde, zice ea… Moment din care m-am abținut cu greu să nu râd în hohote…

Untitled

2 thoughts on “Femeia de cristal

    • Este o întreagă poveste a femeii de cristal care este invadată de lichidul verde, pas cu pas… Poveste care pe mine nu m-a relaxat deloc, doar m-a amuzat. În schimb celelalte cucoane au fost în extaz. După care m-am lăsat de pilates :))

Leave a Reply

