Filozofia copy-paste

Tocmai am terminat o conversație cu o doamnă drăguță (și bine intenționată) care încerca să promoveze un proiect copy-paste. Ce înseamnă un proiect de acest fel? Cineva a avut la un moment dat o idee de activitate, a pus-o în practică, mare succes mare, după care îi dă un share pe internet, altcineva, de prin alt colț al lumii o preia, copy-paste, wow, alt succes și tot așa…

Problema este că eu am văzut vreo câteva chestii de acest fel și rezultatul nu a fost tocmai wow, ci dimpotrivă, un fel de pierdere de timp organizată. Mai știți sloganul cu “think globally, act locally?” E pe bune.

PS: copy-paste te face doar prieten cu domnul Ponta și nu știu cine dzeu și-ar dori așa ceva…

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s