ză facebook

Cum sunt într-o perioadă în care încerc să fac curățenie prin site-uri și rețele, făcând abstracție de faptul că am reparat un site și am stricat altul în aceeași zi (cum s-ar zice este echilibru în lume…), am încercat să îmi dau seama de ce sunt zile în care postările de pe pagina de facebook au sute de vizualizări și zile în care e ca și cum nimeni nu vede nimic. Să fie informația deloc relevantă? Conținut prost, la fel ca și posesorul paginii? Persoanele dau like după care nu mai sunt deloc interesate? Păi cum să fie interesate dacă (probabil) pe timeline-ul lor nu le apare nimic? Altă explicație relevantă nu am la ora asta, dar aștept idei 🙂

Până atunci un experiment făcut pe facebook:

One thought on “ză facebook

Leave a Reply

