Despre seriale

Eu mă uit la seriale americane. Mai ales în ultimii ani le-am preferat filmelor, pentru că-s mai scurte și pentru că mai prind un moment comic sau un dialog haios. Plus e interesant să vezi ce mai zice cenzura de stat americană. Par examplu toate filmele au măcar un minoritar ca personaj. Afro-americanii sunt old school, e de bon ton să avem și un asiatic sau mexican, ca să reprezentăm corect structura poporului (acest politically correctness pe mine mă ucide…). Aproape toate serialele au un cuplu gay… Dacă stau bine să mă gândesc, Almost Human care-i un sf cu roboți n-are… dar e doar la episodul 11 😛 Și dacă avem gay, avem și probleme de cuplu gay. De exemplu cuplu de mămici, cu mulți copii înfiați plus de-ai lor, cu ex-ei și ex-ele și cu probleme de cuplu. Carevasăzică degeaba ești gay, că tot ai probleme?? 😀 Partea interesantă e prin toate glumele, penibilitățile de scenariu sau dialog tot se mai strecoară câte o idee interesantă despre societatea actuală. Sau viitoare. Pentru mine sunt un fel de punct de plecare într-o dezbatere despre ce suntem și ce vrem.

Leave a Reply

