Cum o idee bună în practică este un mare fâs

IMG_20140222_132409-001

Anul trecut apărea o știre despre amenajarea unui traseu de 3 kilometri în parcul Tractorul intitulat “Promenada inimilor” – mai precis câteva indicatoare urmau să arate sosirea, plecarea și cât mai ai până la cei 3000 de metri de plimbare sau alergare. În weekend am ajuns în parc și surpriza a fost că indicatoarele sunt prinse în zona fântânii arteziene, dar fără nicio logică… sau, mă rog, or avea o logică, dar eu nu m-am prins care este (decât probabil mersul în cerc/cercuri). Pentru că lipsește elementul esențial: o hartă. No bine, eu am văzut un traseu de plimbare amenajat în Munchen, în Olympiapark, în care la plecare aveai desenate frumos toate traseele, inclusiv cu informații suplimentare. Și ca să vezi minune, informațiile le găsești și pe site.

Pentru mine aceasta este încă o idee bună care în practică nu este funcțională pentru că ne-am zgârcit la vopsea.

Leave a Reply

