Doamna Ariston vorbește acum germană

Doamna Ariston obișnuiește să-mi spele rufele. Nu mă întrebați de ce este o doamnă și nu un domn, pentru că nu am nicio explicație logică (și nu e de la preconcepția de gen. ci pentru că ea este o lady). Doamna aceasta a venit din fabricație cu limba română presetată, doar că pe mine mă plictisește incredibil să mă exprim într-o singură limbă (la fel de inexplicabil), așa că a fost setată imediat într-o limbă de circulație internațională. Adică engleză. Doar că la un moment dat eu și cu butoanele am avut o neînțelegere semantică, drept urmare doamna Ariston a început să vorbească limba spaniolă (aproximativ în aceeași perioadă aveam o problemă majoră cu nația spaniolă, drept urmare Aristoana a știut ea ceva…) Conform ultimelor uzanțe pedagogice am lăsat-o să se manifeste în boii spaniola ei. Doar că pe la începutul anului mi-am zis că relația noastră necesită o schimbare radicală. Drept urmare doamna Ariston vorbește acum limba germană.

Leave a Reply

