Hot vegan cu ce ai prin casă

Ieri mi-am amintit de rețetele de la Uncle Ben’s, una din puținele firme ale cărei sosuri le-am consumat cu ani în urmă. Și pe principiul foame + ce ai prin frigider/cămară = creativitate maximă cu efort minim, mi-a ieșit un sos excelent, garnitură la orezul Scotti (care e italian de al nostru, crescut prin zona Dunării). Ah, da, am uitat să vă zic că e o rețetă hot vegan (se mănâncă fierbinte și poate fi picantă, depinde de gusturi :D)

Proceduri și ingrediente: într-o tigaie sau cratiță, aruncăm o mână sănătoasă de ceapă verde tocată mărunt, un morcov și un păstârnac, tocate fideluță, un strop de ulei de măsline, un vârf de sare, niște boia iute (ardeiul iute ar fi chiar mai potrivit) și le punem pe foc, timp de trei minute. Turnăm deasupra jumătate de cutie de ananas bucăți (inclusiv zeama) și jumătate de conservă de roșii tocate, mai adăugăm un vârf de scorțișoară și lăsăm să fiarbă încă vreo câteva minute, până sosul devine un pic mai consistent (și nu prea mult, că nu vrem să facem terci legumele și fructele). Et voila 🙂

DSC_0003

Leave a Reply

