Și noi cum slăbim?

x

În timp ce unii vopsesc ouă și alții amestecă în drob și sarmale eu frec internetul în căutare de inspirație. În mod normal aș lucra, însă m-a cuprins o stare miserupistă de nici la filme nu mă mai pot uita… mă rog, există niște explicații logice, poate în alt articol… Revenind, dintr-una în alta am dat de niște aplicații de smartphone care să te ajute să slăbești. Mai precis ai un tabel în care adaugi ce mănânci și ce exerciții faci, astfel încât una peste alta să rămâi în limita caloriilor planificate, pentru a putea slăbi x kilograme într-o perioadă dată. De exemplu în loseit.com pentru 10 kilograme slăbite în 3 luni, site-ul mi-a indicat aprox. 1350 de calorii pe zi consumate. Mi se pare ușor nerealist, dar na, nu-s nutriționist. Ce m-a amuzat foarte tare a fost partea de exerciții: am încercat mai multe variante, să văd care este modalitatea prin care poți consuma cele mai multe calorii. Water jogging – 342 calorii, water aerobics – 175 cal, înot – 194 cal, alergat – 283 cal, mers moderat – 97 cal, badminton – 175 cal, tenis – 272 cal, tenis de masă – 116 cal, volei – 272 cal (toate calculate la 30 de minute). Și acum, surpriza surprizelor: sărutatul pasiv arde doar 12 calorii, ală mai intens, 31 cal iar sexul vigoros – 70 cal (tot 30 de minute). Practic 2,5 ore de sex echivalează cu juma de oră de alergat în apă.

PS: înghețata nu figura în lista de exerciții :)))

 

3 thoughts on “Și noi cum slăbim?

Leave a Reply

