Fără prea mult sens

Uneori mă gândesc dacă e ok să gândesc proiecte culturale când poporul nu are ce mânca. Dacă nu ar trebui să rezolvăm toate nevoile de bază înainte de a trece la nevoi de ordin superior. Problema e că nu toți avem aceleași nevoi și nici aceeași modalitate de satisfacere a acestora. Desigur mă gândesc ce fain e de țările dezvoltate care au rezolvat cu partea asta și se pot ocupa de altele. După care îmi trece prin fața ochilor imaginea unei domnișoare mai-mult-decât-suprapoderale dintr-o țară mai-mult-decât-dezvoltată laolaltă cu un fior pe spinare și mă gândesc că poate e mai bine că suntem o țară de sărăntoci. E ca și atunci când mi-am renovat sediul: pe vremea cu mobilă vai de ea și fără logistică, gașca era super mișto și proiectele de neuitat; odată cu parchetul laminat și aparatul de făcut sandvișuri au apărut și oportuniștii, și nepăsarea, și fițele care nu-și aveau locul.

Leave a Reply

