ce vremuri dle., ce vremuri…

Să vă povestesc cum citeam eu presa mai demult (a se citi: pe vremea când mai exista presă în țara asta): la 8 dimineața, citeam știrile zilei; frunzăream presa locală, după care cea națională; pe la prânz, îmi actualizam informațiile cu ce s-a mai întâmplat pe parcursul dimineții – din presa națională, de regulă și obligatoriu câteva știri economice; după 5 și către seară mai băgam o tură. La asta se adăugau știrile internaționale, care intră automat pe twitter.

Să vă povestesc cum citesc eu presa acum: presa locală înseamnă bloguri locale și o scurtă monitorizare pe net pentru știrile pe care le produc eu și cu prietenii mei colorați – de regulă linkuri de pe facebook; presa națională înseamnă vreo 5 minute dimineața și încă 5 seara, cu greața în gât de la titlurile cu bold și știrile cu: Incredibil/Nemaivăzut/ blablabla… și vreo 2 bloguri unde mai intră opinii despre economie.. și cam atât.

Un om neinformat este un dobitoc de votant.

Leave a Reply

