Senzațional! Am fost mușcată de un extraterestru!

Ieri m-a mușcat un extraterestru de laba piciorului. Unul invizibil, bine înțeles și cu abilități de rang înalt, pentru că nu am simțit nimic.  Sau poate a fost un păianjen obscur și plictisit de viață. Sau piticul din urechea stângă. Cert este că m-am trezit dintr-o dată cu furnicături în zona degetelor, care s-a înroșit subit și a început să arate dubios… timp suficient pentru a încerca să-mi amintesc care-s manevrele de prim ajutor în caz de mușcături de insecte domestice… și extratereștri…

Sau o fi fost o reacție alergică în avans la idioata din Turcia care mi-a trimis emailuri la fel de idioate ca și ea și mi-a stricat o seară întreagă? Că n-ar fi pentru prima dată…

2 thoughts on “Senzațional! Am fost mușcată de un extraterestru!

  1. De fapte era un elf, mic si verde, care e atras de degetele picioarelor femeilor.
    Noapte, dupa ce au adormit, intra in casa si incep sa roada pina cand se plictisesc. Au mai fost astfel de cazuri, in special prin Romania.

Leave a Reply

