Clienți, GDF Suez vă pregătește o surpriză majoră!

“GDF SUEZ Energy România continuă tradiţia de a inova pentru a vă oferi servicii tot mai bune.” 

GDF Suez se pregătește să facă economie la hârtie inventând un sistem prin care va putea jegmăni mai mult și mai bine consumatorii, în timp ce le dă bătăi de cap gratuite. Mai precis începând din iunie faimoasa companie va emite o factură aferentă unei perioade de 3 luni de zi, care va conține o regularizare a perioadei anterioare și costuri prevăzute pentru următoarele 2 luni. Și pentru ca lucrurile să fie cât se poate de complicate, aferente acestei facturi vor fi 3 avize de plată, de plătit, atenție!, exact în ordinea numerelor de pe tricou și nu altfel (căci riscați să vă treziți cu penalizări și alte cele). Ați înțeles ceva până aici??? Nici eu. Eu pricep că pentru niște servicii banale compania vrea plată în avans pe 3 luni. Zice hârtia că “pe baza estimărilor stabilite în contract, solicitărilor comunicate de dvs sau ținând cont de istoricul de consum”. Să nu uităm că în prezent facturarea se făcea în baza citirii consumului lunar. Mai există un precedent al companiei Electrica, care la fel regularizează consumul la 3 luni, iar în rest face estimări bazate pe consum, motiv pentru care niciodată realitatea nu bate cu factura, dar ei încă trimit facturi lunare cu chitanțele aferente. Diferența majoră stă în costul gazului vs. electricității.

Este această modificare un beneficiu pentru client sau pentru companie? Tu ce zici?

Informații aici. Cică e proiect pilot.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s