Auzite pe la “Studii vizuale ale ADN-ului urban”

Super mișto titlul, în practică un atelier pentru oareșce studenți de la design industrial de la Universitatea Transilvania și alte persoane interesate. A rezultat o revistă pe care o puteți răsfoi aici.

Ce mi-a plăcut: ideea atelierului și vreo 2 idei de proiecte (dacă aș avea bani, le-aș finanța).

Ce nu mi-a plăcut: că mi-am găsit poze din activități în broșură, deși niciunde nu se menționează Colors (le-am scris organizatorilor, să vedem ce răspund au răspuns că modifică materialul).

Ce m-a amuzat: un tânăr propunea să ne uităm în sus, ca să descoperim frumusețile Brașovului… eu m-aș uita în sus, dacă nu ar exista peste tot stâlpi puși de zevzecii orașului, de care era de nenumărate ori să-mi rup gâtul… o altă tânără care ne-a spus că majoritatea brașovenilor au trăit momente fericite în comunism… really??? veșnica problemă a Tâmpei care sunt gunoaiele (sunt curioasă ce zic cei de la AMB pe tema asta) 😀

Leave a Reply

