linkedin

De ceva vreme încoace mă tot întreb în sinea mea de ce mă tot adaugă unii și alții pe linkedin. Mai ales persoane necunoscute, care nu catadicsesc nici măcar să salute ulterior. La ce naiba te ajută să ai o rețea socială cu care nu interacționezi?

Să vedem: linkedin este în primul rând o rețea profesională. Rețeaua mea profesională e pe facebook, pentru că mai nou acolo găsesc oamenii mai rapid decât pe email. Da, facebook e cam la același nivel cu telefonul. Și atunci dacă nu comunici pe linkedin la ce o folosești? Pentru a verifica CV-uri, când este cazul. De unde rezultă că linkedin ar fi folositoare pentru recrutare. Doar că eu n-am recrutat în veci nicio persoană de acolo. Nici nu am primit vreun mesaj interesant de la vreun angajator. (Și-s tare curioasă dacă vreun HR din România a recrutat personal de aici…)  Păi și atunci? Pe la începuturi știu că am mai trimis celor din lista mea mesaje legate de organizația mea și m-am trezit cu reacții dubioase… motiv pentru care a rămas strict un site unde-i postat un sumar de CV.

Anyone, idei? 🙂

Leave a Reply

