Mai știți vorba de la începutul anului?

Cea cu: vorbim mai puțin, facem mai mult. Am realizat că nu prea am respectat-o în practică. Motivele nu sunt prea complicate. În iureșul relaționării sociale, nu pot să-mi stăpânesc mâncărimea degetelor. Sunt conștientă că-i înfiorător de mult balast pe net. Care crește exponențial, mai ceva ca mormanele de semințe din parc. (Poate asta e brandul uman, să-și marcheze teritoriul prin gunoaie, no matter what…) Așa că orice comentariu, chiar dacă este pertinent, tinde să pună moț rahatului deja existent. De ce aș vrea să contribui la așa ceva? Sunt cumva sărită de pe fix? Nu, nu vreau să fiu în rând cu ceilalți – din practică, eu exist în trei faze diferite: contra curentului, înaintea sau în urma curentului. (Da, am picat în cap când eram kinder :)) ) Și atunci? Păi, atunci când nu poți să te uiți în ochii celuilalt și să dai suav din gene, mai scrii un rând, mai postezi un smiley, mai distribui o poză mică și haioasă 😛 Desigur explicațiile sunt mult mai elaborate și complexe… dar psihanaliza strică tenului 🙂

Leave a Reply

