Primiți cu… ?

Primiți cu crucea? mă întrebă manelistul de 20 de ani, după ce îmi bătu de 2-3 ori în ușă și mai sună de 2 ori… 

Urăsc să mă deranjeze tot felul de dobitoci indivizi la ușă (că nu suntem în vreun serial american, cu vecini sexi în căutare de zahăr pentru cafea…). Acest moment mi-a adus aminte în primul rând că îmi trebuie un sticker pe ușă cu “câine ateist, nu deranjați”. După care am început să disec subiectul. Odinioară popii îi chemau pe oameni în casa lor, dar bănuiesc că dintr-o dată nu mai este îndeajuns. Habar n-am dacă clienții lor sunt mai mulți sau mai puțini (eu aș paria pe varianta a doua), dar sigur nevoile lor financiare au crescut. Drept urmare nu mai ajunge doar o vizită la domiciliu (cea în care se strică busuiocul pe pereți, în loc de paste) și avem măcar două-trei pe an, plus, obligatoriu cea cu chitanțier. Deah, viața e grea…

 

2 thoughts on “Primiți cu… ?

  1. Eu zic că mai simplu ar fi să introducă o taxă pe care s-o plătim anual şi care să fie strict pentru biserică. Îmi pare că s-ar scăpa şi de panica că un ninja vrea să-ţi dărâme uşa şi de timpul pe care îl pierd ei pe drumuri.

    • Există deja o taxă anuală. Daca nu o plătești, nu poți să crăpi/ căsătorești etc. Dar probabil că nu e suficientă pentru nevoile în creștere… Eu sunt atee drept urmare nu am de ce să plătesc taxe la nicio biserică, anual sau altfel.

Leave a Reply

